hipsterpornproject:

Hipster porn for ALL!

(via hernluc)


shippingpiles:

FINALLY I’M DONE. Ok, I’m soooo sorry that took so long. It’s a long story but basically everything sucked and then for about two days it got better enough for me to start on one day and finish it on the other. YEY. Request for paperjammed-eridan for being one of our first followers. uvu Thank you for sticking around haha. <3
EDIT: If it looks a little off, that’s because my headcanon Equius is quite large while Tavros is a decent bit smaller than that. Size difference, welcome to another random kink of mine.
-yami

shippingpiles:

FINALLY I’M DONE. Ok, I’m soooo sorry that took so long. It’s a long story but basically everything sucked and then for about two days it got better enough for me to start on one day and finish it on the other. YEY. Request for paperjammed-eridan for being one of our first followers. uvu Thank you for sticking around haha. <3

EDIT: If it looks a little off, that’s because my headcanon Equius is quite large while Tavros is a decent bit smaller than that. Size difference, welcome to another random kink of mine.

-yami


chocolatebloodedweeaboo:

Soo this is a birthday present for my best friend, Gamz. Who’s birthday is tomorrow. 
I’m so proud to be able to draw something they really liked. :’3 Happy birthday, Gamz! &lt;333 I LOVE YOU! Drawn For: http://yourmessiahterminallycapricious.tumblr.com/Equius Zahhak belongs to Andrew Hussie.Artwork is mine. 

chocolatebloodedweeaboo:

Soo this is a birthday present for my best friend, Gamz. 

Who’s birthday is tomorrow. 

I’m so proud to be able to draw something they really liked. :’3 
Happy birthday, Gamz! <333 I LOVE YOU! 
Drawn For: http://yourmessiahterminallycapricious.tumblr.com/
E
quius Zahhak belongs to Andrew Hussie.
Artwork is mine. 



twinksandboobs:


Anonymous asked you:I’ve noticed a lack of Tavros on your blog, which is a damn shame because you draw him so perfectly! Do you think you could do Tavros/Anyone or maybe even just Tav by himself?
Anonymous asked you:Could I request equius/tavros please? I really love your art.

i have no idea how i made this tbh.

twinksandboobs:

Anonymous asked you:
I’ve noticed a lack of Tavros on your blog, which is a damn shame because you draw him so perfectly! Do you think you could do Tavros/Anyone or maybe even just Tav by himself?

Anonymous asked you:
Could I request equius/tavros please? I really love your art.

i have no idea how i made this tbh.


rumminov:

horuss life

rumminov:

horuss life

(via fyeahmakaraxzahhak)




skdaks2nsfw:

art trade! &gt;:]

skdaks2nsfw:

art trade! >:]

(via fyeahmakaraxzahhak)


Q
Draw me equius doing the frickle frack
A

twinksandboobs:

image

neigh neigh




eldritchcupcake:

Prize 1/3 for quelastima! They requested some makaracest so here you go m’dearSorry for the wait~

eldritchcupcake:

Prize 1/3 for quelastima!
They requested some makaracest so here you go m’dear
Sorry for the wait~

(via fyeahmakaraxzahhak)


youdidnotseeme:

Dear Kurloz, thank you for being my Bad Feelings Sponge. Please soothe me with your rainbows, thanks.

youdidnotseeme:

Dear Kurloz, thank you for being my Bad Feelings Sponge. Please soothe me with your rainbows, thanks.

(via fyeahmakaraxzahhak)


fyeahmakaraxzahhak:

pancakepornography:


Anonymous asked: Kinky gamquius? (non tentabulge please, friend?)

rolls away 

omg, i fucking ship it 

fyeahmakaraxzahhak:

pancakepornography:

Anonymous asked: Kinky gamquius? (non tentabulge please, friend?)

rolls away 

omg, i fucking ship it